Bilimden Bir Öykü/ Dekolman/ Sabahattin Ali/ Sesli Öykü




 #dekolman#sabahattinali #seslikitap #seslihikaye

Sabahattin Ali'nin kaleminden Dekolman'ın sesli öyküsü... Keyifli dinlemeler... Abone olarak ve paylaşarak destek olabilirsiniz :) https://www.youtube.com/channel/UCJycsZGUaGV49xJUdpcNiXw?sub_confirmation=1 Kral ve kralcılığa dair bilimden bir kesit "Haydi, bu akşama kadar şunu bize tercüme et!" dedi. "Çalışırım, ama iki yüz liranızı alırım." Bu çeşit yazıların en kabadayısını bana haydi haydi beş liraya çevirtmeye alışmış olan bir doktor, şaka mı ediyorum diye yüzüme baktı. Ciddi olduğumu anlayınca: "Budala mısın be!" dedi. "Hakkın var, şimdiye kadar çok budalalık ettim. Müsaade buyurun da böyle sıkışık olduğunuz bir zamanda acısını çıkarayım." .... Bizim doktorlar gözlerinde zafer pırıltıları ile, dünya çapında şöhreti olan bu sözde bilginin prensipsizliğine şaşmış gibi, birbirlerinin yüzüne bakarken, o, aynı ürkek, çekingen hali ile ve daha yavaş bir sesle ilave etti: "Ben bütün bunları son çıkan Haftalık Tıp Gazetesi'nde yazdım. Fakat biliyorsunuz, Yahudi olduğumuz için imzamızı koyamıyoruz!" dedi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hasan Boğuldu/ Sabahattin Ali / Sesli Hikaye

Bahtiyar Köpek /Sabahattin Ali/ Sesli Öykü