Bana Bir Şiir Yaz

Anlatmak dediğin bir yoldan mı sadece? Farklı farklı denemelerden yoksunken mi söyledin bana bir şeyleri? Sanma ki, ben de kabul etmediğim içindir beklemelerin, anlatamadığındandır bana anlatmak istediklerini...

Bana bir şeyler anlat ama, sen deme bana. Bana, beni anlatacak öyle bir şey söyle, söyle ki ben bile kıskanayım. Mesela, rüzgarda dalgalanırken saçların ne güzel olmasın. Rüzgar saçlarımla rüzgar olsun, kelimeler benimle ben...

Bana bir şeyler yaz ama, sıradan olmasın. Seviyorum deme, sen dokunma bana hiç. Beni kıskıvrak yakalasın sözcüklerin, benim gözlerim dolaşırken sayfalarda... Ne sen ne bir başkası, sadece benim olsun anlamları...

Bana bir şeyler göster, ama bu yıldızlar gözlerin olmasın. Denizler kadar sevdiğini söyleme bana. Dalgalar durulmaz,  gözyaşlarınla ıslanırken yağmur de, bana. 

Bana bir şiir yaz, şiir; şiir olmasın. Şiir, ben olayım. Doyasıya tanıyayım beni, konuşayım kendimle. Bana bir şiir yaz, ben, beni kıskanayım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hasan Boğuldu/ Sabahattin Ali / Sesli Hikaye

Bahtiyar Köpek /Sabahattin Ali/ Sesli Öykü

Bilimden Bir Öykü/ Dekolman/ Sabahattin Ali/ Sesli Öykü